Vrhovnici-diletanti/neznajše: da l’ nije malo uvredljivo?

1.

Odmah odgovor in medias res: ne da nije uvredljivo…!

Nego je eufemistički ublaženo!

2.

Sistemski vrhovnici kao pedagoški diletanti/neznajše…

Naziv koji mi je već podavno ustaljen kao objektivna, realna oznaka za ljude u Ministarstvu prosvete, u oba beskorisna zavoda, te u NPS-u…

Za ljude koji zvanično, folirantski slove za pedagoške i/ili obrazovne stručnjake, a koji su realno – „stručnjaci“.

3.

Kada ja, kao neki tamo lokalni nastavničić, loše radim…

Šteta je samo za učenike koji prođu „kroz“ moje časove…

Šteta samo u okviru jedne škole!

I u okviru samo jednog predmeta!

I samo u delu učeničke populacije u datom mestu koji imaju nesreću da im ja predajem.

I šteta je samo u tom smislu što oni ne steknu pretpostavljeno dobro i dovoljno dobrog znanja.

4.

U odnosu na to… u odnosu na mene… ili bilo koga od nas, nastavinika, pojedinačno…

Šteta koju nanose sistemski vrhovnici-pedagoški diletanti/neznajše… ogromna je, neuporediva…!

Šteta ne samo nacionalnih razmera…!

Ne samo kod svih… na svim učenicima u Srbiji…!

Nego i šteta na višegeneracijskom nivou!

5.

Eto zašto je naziv/etiketiranje tih „stručnjaka“ eufemistički ublaženo…!

Eto zašto oni zaslužuju najgore moguće nazive i etikete…

Najgore i najgrublje…

Koje mi pristojnost ne dozvoljava da koristim.

Ni pristojnost, ni administratori Grupe.

6.

Ko zna…!

Možda se takvima u nekoj budućnosti bude sudilo za ovu sadašnju nacionalnu štetu.

Neznanje ne oslobađa od odgovornosti za štetne posledice! (Usmislu: „Ignorantia legis non excusat”.)

О Miroslav

Insajder Evolucionizma u zemaljskom Karantinu-Paklu-Zatvoru!
Овај унос је објављен под Некатегоризовано. Забележите сталну везу.

Постави коментар